هاآرتص: تل‌آویو مشروعیت بین المللی خود را از دست داده است مذاکرات یمنی‌ها با وجود کارشکنی‌های آمریکا ادامه دارد تیراندازی در کنتاکی آمریکا | ۸ نفر کشته و زخمی شدند (۱۶ تیر ۱۴۰۳) پیام تبریک نصرالله به پزشکیان: حزب‌الله و مقاومت ایران را پشتیبان قوی، ثابت وهمیشگی خود می‌دانند رسانه‌های عبری: فردا اعتراضات علیه نتانیاهو به اوج می‌رسد اذعان روزنامه صهیونیستی معاریو به کنترل حماس بر غزه ناوشکن انگلیسی از دریای سرخ می‌رود واکنش مغرضانه آمریکا به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۶ تیر ۱۴۰۳) سعید جلیلی عصر امروز با رهبر انقلاب دیدار کرد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) دیدار رئیس‌جمهور منتخب با رهبر معظم انقلاب نشست مردمی مسعود پزشکیان در مرقد مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد + فیلم (۱۶ تیر ۱۴۰۳) حمله جنگنده‌های آمریکایی- انگلیسی به خاک یمن (۱۶ تیر ۱۴۰۳) رئیس جمهور منتخب با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کرد + فیلم علی اکبر ولایتی انتخاب پزشکیان به ریاست جمهوری را تبریک گفت + متن پیام آیت‌الله علم‌الهدی: شرط هیئتی‌بودن، نوکربودن و نوکرماندن است | شهید رئیسی، مصداق خادم بااخلاص اباعبدالله(ع) بود پیام تبریک سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی به رئیس‌جمهور منتخب پیام تبریک مصطفی پورمحمدی به مسعود پزشکیان پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ پیام تبریک سعید جلیلی به مسعود پزشکیان پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳
سرخط خبرها

آیا فردا چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ کشور تعطیل می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۳۷۲۹۴
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
آیا فردا چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ کشور تعطیل می‌شود؟
در صورتی که تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر آمریکا به پیروزی و به مرحله بعد صعود کند احتمال تعطیلی کشور در روز چهارشنبه ۹ آذر وجود خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، از صبح امروز سه شنبه گمانه‌زنی‌ها درباره تعطیلی روز چهارشنبه ۹ آذر در صورت پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر تیم ملی فوتبال آمریکا و صعود به مرحله بعد جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توسط برخی از مسئولان کشوری و مدیران پایتخت مطرح شده است.

این گمانه زنی‌ها در حالی است که هنوز هیچ خبر رسمی مبنی بر تعطیلی روز چهارشنبه از سوی دولت و رسانه‌های رسمی منتشر نشده است و این احتمال وجود دارد همه چی به بازی امشب تیم ملی فوتبال کشورمان بر میگردد.

احتمال تعطیلی چهارشنبه در صورت صعود تیم ملی فوتبال ایران

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از احتمال تعطیلی فردا (چهارشنبه) در صورت پیروزی و صعود تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبر داد.

سید نظام موسوی در حاشیه جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس گفت: ما امیدواریم و دعا می‌کنیم که تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران بتواند بازی امشب را با نشاط و قدرت ببرد و مثل بازی قبل با نشاط و اقتدار پیروز شوند.

وی افزود: خبری مطرح شده که اگر این اتفاق بیفتد و تیم ملی فوتبال ایران به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند احتمال دارد که فردا تعطیل شود، البته که دولت باید در این باره تصمیم‌گیری کند.

موسوی گفت: در صورت تعطیل شدن فردا، جلسه علنی مجلس نیز تشکیل نمی‌شود.

پیشنهاد تعطیلی چهارشنبه در صورت پیروزی تیم ملی

همچنین رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از هیئت دولت خواست در صورت پیروزی تیم ملی فوتبال ایران بر تیم آمریکا روز چهارشنبه را تعطیل اعلام کند.

مهدی پیرهادی در جریان صدودهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در پیشنهادی به هیات دولت گفت: پیشنهاد می‌کنیم در صورت پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل تیم فوتبال آمریکا در چارچوب جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فردا چهارشنبه تعطیل رسمی اعلام شود.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که بازی در ساعات پایانی شب برگزار می‌شود پیشنهاد می‌شود در صورت پیروزی تیم ملی کشورمان فردا چهارشنبه تعطیل رسمی اعلام شود.

بیشتر بخوانید:یارانه نقدی امسال حذف نمی‌شود|توزیع کالابرگ، شاید سال آینده (۸ آذرماه ۱۴۰۱)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->